სოციალური პროექტის ხელმძღვანელი
|
შორენა მიღდისელი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
ქალაქი
|
დუშეთი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
სკოლა
|
მჭადიჯვრის საჯარო სკოლა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
თემის დასახელება
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
„ არა ბულინგს “.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
კლასი
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზო და საშუალო
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
31.10.2019-28.11.2019
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
აზროვნების ზედა დონის უნარები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
თანამშრომლობა,დაგეგმვა,ორგანიზება,კვლევა,კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნება.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
პრობლემა /პროექტის აქტუალობა
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ჩვენ გადავწყვიტეთ აგვეღო ისეთი თემა, რომელიც აქტუალურია მოზარდებისათვის. ვფიქრობთ, დღეს უამრავი მოზარდი განიცდის ძალადობას არა მარტო ოჯახსა და საზოგადოებაში, არამედ სკოლაშიც.
ბულინგი დღეს ფართოდ არის გავრცელებული მოზარდებს შორის. ეს მოვლენა გვხვდება როგორც ვაჟებში, ასევე გოგონებში. იყენებენ ბულინგის სხვადასხვა ფორმას. ვაჟები ხშირად მიმართავენ ფიზიკურ ბულინგს, გოგნები კი ზეწოლის ირიბ ფორმას იყენებენ. ბულინგი განსაკუთრებით ხშირად გვხვდება მოზარდობის პერიოდში.
გაგვიჩნდა სურვილი, უფრო ღრმად ჩავწვდომოდით ბულინგის თემას, სიღრმისეულად შეგვესწავლა მოზარდებს შორის ძალადობის სიხშირე და ძალადობის სახეები, მოგვეძებნა გადაჭრის გზები.
დღესდღეობით არავისთვის წარმოადგენს საიდუმლოს,
რომ მოზარდთა სოციალიზაციის პროცესი უფრო ადრე იწყება, ვიდრე ეს იყო წინა თაობაში.
ასე რომ, როლური ურთიერთობები და თუნდაც ჯერ კიდეც გაუაზრებლად, მაგრამ სხვაზე ზეგავლენის
მოპოვების სურვილიც ადრეულ, ჯერ კიდევ სკოლამდელ ასაკში იჩენს თავს. ბულინგი-მოზარდებს
შორის ძალადობაა.
ბავშვთა საზოგადოებაში ძალადობის მსხვერპლი კი შეიძლება გახდეს ნებისმიერი
მოზარდი.
მოსწავლეები მეტ-ნაკლებად ფლობენ ინფორმაციას
ბულინგის შესახებ, ამიტომ სრულიად შესაძლებელია ვერც კი ხვდებოდნენ, რომ მათი ერთი
შეხედვით ჩვეულებრივი ქმედებები ბულერის ქმედებების ანალოგიური იყოს. ამავე დროს
მათ ხშირ შემთხვევაში არ იციან, როგორ დაიცვან თავი ძალადობისაგან, რა საჭირო ღონისძიებები,
პრევენციული ზომები უნდა მიიღონ ძალადობის თავიდან ასაცილებლად.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
მიზანი :
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეთა მიერ
ბულინგის ირგვლივ მოძიებული ინფორმაციის დამუშავება ტექნოლოგიების გამოყენებით;
გამოკითხვის შედეგების
გათვალისწინებით, დასკვნების გამოტანა; პრევენციული ზომებისა და
რეკომენდაციების შემუშავება და აღნიშნული ინფორმაციის
გაზიარება როგორც
თანატოლებთან, ისე ფართო საზოგადოებისათვის.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის მდგრადობა:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტი მდგრადია, რადგან იგი არსებობას გააგრძელებს დამთავრების შემდეგაც. მასწავლებელი მოსწავლეებს უნდა უვითარებდეს
ლიბერალურ და დემოკრატიულ ღირებულებებზე დამყარებულ სამოქალაქო ცნობიერებას და ეხმარებოდეს
მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლება-მოვალეობების გაცნობიერებაში.
ამიტომ პროექტის შემდგომ პერიოდში რეგულარულად მოხდება პროექტის თემაზე სამუშაო შეხვედრები,
ჯგუფური დისკუსიები, მოხდება ფილმების ჩვენება და მათი ანალიზი და ა. შ., ვფიქრობ
ამით ხელი შეეწყობა ინფორმირებული, სრულფასოვანი მოქალაქის
და სამოქალაქო საზოგადოების ჩამოყალიბებას.
ყველა სიახლე განთავსდება პროექტის ბლოგზე.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
თემის შიანაარსი
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
სოციალური პროექტის განხორციელების პროცესში ვიყენებთ კლასისთვის სოციალურ
ქსელში უკვე არსებულ დახურულ ჯგუფს ,,გავერთოთ და ვისწავლოთ ერთად“ მოსწავლეებთან
სკოლის გარეთ ურთიერთობისთვის და საჭირო გზამკვლევებისა და შაბლონების, აგრეთვე სხვადასხვა
სახის შეფასების რუბრიკების ელექტრონულად გაგზავნისა და გაცნობის მიზნით. აგრეთვე
უკუკავშრების განსახორციელებლად.
პროექტის პირველ ეტაპზე ვაწყობთ ფილმის ერთობლივად ჩვენებას სოციალური პრობლემის-,,ბულინგის“
თემაზე და ვმართავთ დისკუსიას.
პროექტზე მუშაობის პროცესში
მოსწავლეები დაყოფილები არიან
ოთხ ჯგუფებად,
რომლებსაც განაწილებული აქვთ ბულინგის
ოთხი მიმართულება: ფარული
ბულინგი,
ვერბალური ბულინგი, კიბერბულინგი და ფიზიკური
ბულინგი.
მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას, ახარისხებენ, ალაგებენ შინაარსობრივად,
ატარებენ ქუჩის გამოკითხვას, სტუმრობენ სამართლებლივ ორგანოებს და საავადმყოფოებს
ბულინგის მსხვერპლთა და მოძალადეთა სტატისტიკის დასადგენად, ახდენენ მოგროვილი მასალის
თავმოყრას პროგრამაში PowerPoint, ქმნიან ბლოგს პროექტის პროდუქტების განსათავსებლად
და ამზადებენ ბუკლეტს საზოგადოებაში გასავრცელებლად. ბოლოს აწყობენ დასრულებული პროექტის
პრეზენტაციას სასურველი ფორმატით.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის განხორციელების რისკები და შესაძლო ხარვეზები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის მსვლელობისას ხელისშემსლელი ფაქტორები
შეიძლება იყოს:
ქუჩის გამოკითხვის ჩასატარებლად დაგეგმილ დღეს
წვიმიანი ამინდი; ინტერვიუერის მხრიდან უარი;
ტექნოლოგიური პრობლემა (მაგ: მოსწავლის
ოჯახში ინტერნეტ მომსახურების გათიშვა, ელექტროენერგიის
გამორთვა ცენტრალიზებულად ოჯახში და ან სკოლაში).
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
სტანდარტი ესგ-დან
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
სწავლა-სწავლების
ძირითადი პრინციპები
თავი VIII. პრიორიტეტული გამჭოლი კომპეტენციები
მუხლი 48. ეროვნული სასწავლო გეგმის პრიორიტეტული
გამჭოლი კომპეტენციები
3. პრიორიტეტული გამჭოლი კომპეტენციები:
ი) სოციალური და
სამოქალაქო კომპეტენცია. სოციალური და სამოქალაქო კომპეტენცია გულისხმობს სამოქალაქო
ცხოვრებაში ინტეგრირებისათვის აუცილებელი ისეთი უნარებისა და ღირებულებების ჩამოყალიბებას,
როგორებიცაა: კონსტრუქციული თანამშრომლობა,
პრობლემების მოგვარება,
კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნება, გადაწყვეტილების მიღება, შემწყნარებლობა,
სხვისი უფლებების პატივისცემა, დემოკრატიული პრინციპების აღიარება და სხვა.
მიმართულება: ისტ რესურსების შექმნა
ის ტექნ. VI.1. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა
და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
აუდიტორიის მოთხოვნების
და საკუთარი (ან ჯგუფის) მიზნების გათვალისწინებით, ამზადებს პრეზენტაციას/სლაიდებს
საკუთარი (ან ჯგუფის) მოსაზრებების წარმოსაჩენად ან მუშაობის შედეგის სადემონსტრაციოდ;
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვის
და ორგანიზების დროს.
მიმართულება: კვლევა და კომუნიკაცია
ის ტექნ. VI.4. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების
შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისათვის და თანამშრომლობისათვის
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
იყენებს საკომუნიკაციო
საშუალებებს იდეების, ინფორმაციის და ციფრული მასალის გასავრცელებლად და მონაწილეობს
ერთობლივ პროექტებში (მათ შორის ონლაინ პროექტებში)
ციფრული მასალის შესაქმნელად;
შედეგი
თვალსაჩინოა თუ მოსწავლეებში:
• ამაღლდება ინფორმაციულობის დონე
• მოსწავლეებს შეეძლებათ თავი დაიცვან ძალადობისაგან და თავადაც არ იქცნენ მოძალადეებად და დაეხმარონ თავიანთ თანატოლებს საკუთარი უფლებების დაცვაში.
• შემცირდება ძალადობა.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ღონისძიებები და დაგეგმილი საქმიანობები:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-ჯგუფების შექმნა და საქმიანობების გადანაწილება;
31.10.2019
2-ფილმის ჩვენება ერთობლივად და დისკუსია; 6.11.2019
3-ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტსივრცეში, მოძიებული
ინფორმაციის შენახვა, დახარისხება, დამუშავება ელექტრონულ ფორმატში; 8.11.2019
4-სოციალური ქსელით
რეგულარული თანამშრომლობა , დახურული ჯგუფის საშუალებთ, რეგულარულად .12.11.2019
5-ქუჩის გამოკითხვა,
ინტერვიუები სამართალდამცავ და სამედიცინო დაწესებულებებში; 15.11.2019
6-პრეზენტაციების მომზადება პროგრამაში
Powerpoint;19.11.2019
7-ბუკლეტის მომზადება და დაბეჭდვა; 21.11.2019
8-პროექტის პრეზენტაციის
მოწყობა და ბუკლეტების დარიგება. 27.11.2019
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
დიფერენცირებული სწავლება
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების გეგმა/ინსტრუმენტები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის მსვლელობისას მოვახდენ
დაკვირვებას მოსწავლეთა ჯგუფების
მუშაობაზე,
თითოეული მოსწავლის
როლსა და მიღწეულ შედეგზე, რათა მონიტორინგი გავუწიო სამუშაოს მსვლელობას. საჭიროების
შემთხვევაში მივცე მათ დროული და კონსტრუქციული უკუკავშირი.
პროექტის დასასრულს
მოხდება შეფასება პროექტის შეფასების რუბრიკით, რომელსაც ექნება განმავითარებელი
ხასიათი. შეფასდება თითოეული მოსწავლის ჩართულობა პროექტის მსვლელობაში და მოხდება
მოსწავლეთა ჯგუფური მუშაობის თვითშეფასება კითხვარის გამოყენებით. თვითშეფასების
კითხვარი მოსწავლეებს დაეხმარება შეძლონ შეაფასონ თავიანთი როლი და შეტანილი წვლილი
პროექტზე მუშაობის განმავლობაში. ეს მათ მომავალში პროექტზე მუშაობის დაგეგმვაში
დაეხმარება. დადებითი და უარყოფითი მხარეების გამოვლენა კი მე, როგორც პროექტის ხელმძღვანელს,
დამეხმარება მომავალში პროექტზე მუშაობის გაუმჯობესებაში. (შეფასების რუბრიკები იხილეთ
დანართების სახით)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტისთვის საჭირო
მასალები:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური
უზრუნველყოფა)
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა
(მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ინტერნეტრესურსები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა რესურსები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ადამიანური რესურსები: მშობლები, საზოგადოება,
მედიცინისა და პოლიციის მუშაკები.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ჯგუფური მუშაობის თვითშეფასება
1. როგორი შთაბეჭდილება დაგრჩა, გასწავლა თუ არა რამე ამ პროექტზე
მუშაობამ?
ა) ბევრი რამ მასწავლა;
ბ) მასწავლა;
გ) ახალი თითქმის არაფერი მისწავლია;
დ) ახალი არაფერი მისწავლია.
2. შეიცვალა თუ არა ამ პროექტზე მუშაობისას
ჯგუფის წევრთა ურთიერთობა?
ა) ბევრად უკეთესი გახდა;
ბ) უკეთესი გახდა;
ბ) ისეთივე დარჩა, როგორიც იყო;
დ) გაუარესდა;
3. ნათელი იყო თუ არა შენთვის საკუთარი
როლი პროექტის წარმატებით განხორციელებასა
და შედეგის მიღწევაში?
ა) სავსებით ნათელი იყო;
ბ) ძირითადად ნათელი იყო;
გ) არც ისე ნათელი იყო;
დ) სრულიად გაურკვეველი იყო.
4. "მასწავლებელმა
მიჩვენა, როგორ უნდა მემუშავა
პროექტზე".
ა) სავსებით ვეთანხმები;
ბ) ვეთანხმები;
გ) ნაწილობრივ ვეთანხმები;
დ) არ ვეთანხმები.
9.პროექტის
დასრულებაში ჩემს მიერ შეტანილი წვლილის მაგალითები:
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
13. ყველაზე
მეტად რას შეაქებდი ან გააკრიტიკებდი პროექტში?
ქება:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
კრიტიკა:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
დანართი
1
მოსწავლე
|
შეფასება
|
||||||
კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგი
|
კარგი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
|||
ჩართულია
|
კვლევის უნარები
|
კვლევის უნარები
|
კვლევის უნარები
|
კვლევის უნარები
|
|||
ეფექტურ
|
განვითარებულია.
|
დამაკმაყოფილებელია.
|
სხვისი დახმარებით
|
შეზღუდულია და
|
|||
კვლევაში
|
შეგროვებული
|
ინფორმაცია
|
ვითარდება.
|
ლაფსუსები ან
|
|||
ინფორმაციის
|
ინფორმაცია
|
რელევანტურია,
|
ინფორმაცია
|
ირელევანტური
|
|||
შეგროვების და
|
რელევანტურია.
|
გარკვეულწილად
|
ინფორმაცია
|
||||
კითხვებზე
|
რელევანტურია
|
გაცნობიერებას ზღუდავს.
|
|||||
პასუხის გაცემის
|
|||||||
მიზნით
|
|||||||
ეფექტურად
|
პრეზენტაცია ძალიან
|
პრეზენტაცია
|
პრეზენტაციას
|
პრეზენტაცია არასრულია
|
|||
წარმოადგენს
|
ეფექტურია და
|
წარმატებულია;
|
დამატებითი მუშაობა
|
და შესაძლოა
|
|||
კვლევას და
|
გამოყენებული
|
აშკარად ჩანს
|
სჭირდება;
|
გამოყენებულმა
|
|||
პასუხს, იყენებს
|
მულტიმედიური
|
მოსწავლის
|
გამოყენებული
|
მულტიმედიური
|
|||
დამხმარე
|
საშუალებები
|
ნამუშევარი;
|
მულტიმედიური
|
საშუალებებმა ხელი ვერ
|
|||
საშუალებებს
|
აძლიერებს
|
გამოყენებული
|
საშუალებები
|
შეუწყოს ინფორმაციის
|
|||
გადმოცემულ
|
მულტიმედიური
|
დაკავშირებულია
|
უკეთ გადმოცემას.
|
||||
ინფორმაციას.
|
საშუალებები ხელს
|
გადმოცემულ
|
|||||
უწყობს ინფორმაციის
|
ინფორმაციასთან.
|
||||||
გადმოცემას.
|
|||||||
ეფექტურად
|
ახდენს დროისა და
|
როგორც წესი, ახდენს
|
ახდენს დროისა და
|
უჭირს მასალების და/ან
|
|||
მართავს მასალებს
|
მასალების
|
დროისა და მასალების
|
მასალების
|
დროის მართვა, ძალიან
|
|||
და ასრულებს
|
ორგანიზებას,
|
ორგანიზებას,
|
ორგანიზებას სხვისი
|
პასიურად მონაწილეობს
|
|||
სამუშაოს, კარგად
|
აკმაყოფილებს
|
აკმაყოფილებს
|
დახმარებით;
|
ჯგუფურ მუშაობაში.
|
|||
მუშაობს სხვებთან
|
პროექტის
|
პროექტის
|
წახალისების
|
||||
ერთად
|
მნიშვნელოვან
|
მნიშვნელოვანი
|
საფუძველზე მცირე
|
||||
მოთხოვნებს, ეხმარება
|
მოთხოვნების
|
წვლილი შეაქვს
|
|||||
სხვებს, ამჟღავნებს
|
უმეტესობას, სხვებს
|
ჯგუფის მუშაობაში.
|
|||||
ლიდერის თვისებებს,
|
ეხმარება,
|
||||||
ხელს უწყობს
|
მონაწილეობს ჯგუფის
|
||||||
თანასწორობას,
|
მუშაობაში დაშესაბამის
|
||||||
პასუხისმგებლობას
|
პასუხისმგებლობასაც
|
||||||
იღებს ჯგუფის
|
|||||||
იღებს.
|
|||||||
მუშაობაზე.
|
|||||||
ძალიან კარგი
|
კარგი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
||||||||||||||
მოსწავლეს
|
ძალიან
|
მოსწავლეს
|
შეუძლია
|
მოსწავლეს სხვათა
|
მოსწავლეს ძალიან უჭირს
|
||||||||||||
კარგად
|
შეუძლია
|
მოპოვებული
|
უმნიშვნელო
|
ან არ შეუძლია მოპოვე–
|
|||||||||||||
მოპოვებული
|
ინ–
|
ინფორმაციის,
|
დახმარებით შეუძლია
|
ბული ინფორმაციის, წი–
|
|||||||||||||
მოქნილობა
|
ფორმაციის,
|
წინადადებებისა
|
და
|
მოპოვებული
|
ნადადებების, რჩევების
|
||||||||||||
წინადადებებისა
|
და
|
რჩევების
|
ადაპტირება
|
ინფორმაციის,
|
ადაპტირება და
|
||||||||||||
რჩევების
|
ადაპტირება
|
და მათი ადეკვატური
|
წინადადებებისა და
|
გამოყენება.
|
|||||||||||||
და დამოუკიდებლად
|
გამოყენება.
|
რჩევების ადაპტირება
|
|||||||||||||||
მათი
|
ადეკვატური
|
და მათი შეზღუდული
|
|||||||||||||||
გამოყენება.
|
გამოყენება.
|
||||||||||||||||
თანამშრომლობა
|
შესანიშნავად
|
უგებს
|
თანამშრომლობს
|
ნაწილობრივ
|
ვერ შედის კონტაქტში
|
||||||||||||
ჯგუფის
|
წევრებს,
|
ჯგუფის წევრებთან,
|
კონტაქტობს ჯგუფის
|
ჯგუფის წევრებთან, არის
|
|||||||||||||
მაქსიმალურად
|
არის კონტაქტური,
|
წევრებთან, ნაკლებად
|
პასიური.
|
||||||||||||||
თანამშრომლობს
|
აფიქსირებს თავის
|
ერთვება საერთო
|
|||||||||||||||
მათთან და ყოველთვის
|
პოზიციას.
|
გადაწყვეტილების
|
|||||||||||||||
ღებულობს
|
მიღებაში
|
||||||||||||||||
მონაწილეობას
|
საერთო
|
||||||||||||||||
გადაწყვეტილების
|
|||||||||||||||||
მიღებაში
|
|||||||||||||||||
საიმედოობა
|
მოსწავლე
|
უმიზეზოდ
|
მოსწავლე
|
უმიზეზოდ
|
მოსწავლე
|
მოსწავლე
|
ძალიან
|
ხში–
|
|||||||||
არ აცდენს ჯგუფის არც
|
თითქმის
|
არ აცდენს
|
უმეტესწილად
|
არ
|
რად
|
აცდენს
|
ჯგუფის
|
||||||||||
ერთ
|
შეხვედრას,
|
ჯგუფის შეხვედრებს,
|
აცდენს
|
ჯგუფის
|
შეხვედრებს, დავალებებს
|
||||||||||||
ჯგუფის
|
გადაწ–
|
თითქმის ყველა დავა–
|
შეხვედრებს,
|
თითქმის არ
|
ასრულებს,
|
||||||||||||
ყვეტილებით
|
მისთვის
|
დავალებას
|
ხშირად
|
თუ
|
ასრულებს,
|
და–
|
|||||||||||
დაკის–რებულ
|
ყველა
|
ლებას დროულად
|
და
|
დროულად
|
და
|
გვიანებით
|
და
|
არა–
|
|||||||||
დავალებას
|
დროულად
|
კეთილსინდისიერად
|
კეთილსინდისიერად
|
კეთილსინდისიერად,
|
|||||||||||||
და
|
კეთილ–
|
ასრულებს,
|
მისი
|
ასრულებს,
|
მისი
|
მისი
|
სამუშაო რესურსები
|
||||||||||
სინდისიერად
|
სამუშაო
|
რესურსები
|
მუდამ მოუწესრიგებელია
|
||||||||||||||
სამუშაო
|
რესურსები
|
||||||||||||||||
ასრულებს, მისი
|
|||||||||||||||||
უმეტესწილად
|
ხშირად
|
||||||||||||||||
სამუშაო
|
რესურსები
|
მოწესრიგებულია.
|
მოწესრიგებულია
|
||||||||||||||
ყოველთვის
|
|||||||||||||||||
მოწესრიგებულია.
|
|||||||||||||||||
პრეზენტაცია
|
პროექტის
|
წარდგენამ
|
პროექტის
|
წარდგენამ
|
პროექტის
|
წარდგენამ
|
პროექტის
|
წარდგენამ
|
|||||||||
დიდი
|
ეფექტი
|
მოახდინა
|
ეფექტი
|
ნაწილობრივ
|
მოახ–
|
ვერავითარი
|
გავლენა
|
ვერ
|
|||||||||
მოახდინა
|
აუდიტორიაზე
|
დინა ეფექტი
|
აუდი–
|
მოახდინა აუდი–ტორიაზე
|
|||||||||||||
აუდიტორიაზე
|
ტორიაზე
|
||||||||||||||||
დანართი
დაკვირვების საგანი
|
კომენტარები
|
||||||
შედგა თუ არა თანამშრომლობა ჯგუფში
|
|||||||
იყვნენ თუ არა მოსწავლეები
|
|||||||
მოტივირებულნი და რამ განაპირობა
|
|||||||
მოტივაცია
|
|||||||
აგრძელებდნენ თუ არა მოსწავლეები
|
|||||||
მუშაობას გაკვეთილების შემდეგ
|
|||||||
ჰქონდა თუ არა
მათ შეხვედრებს პროექტის
|
|||||||
განხორციელებისას სისტემატური და
|
|||||||
საქმიანი ხასიათი
|
|||||||
იყვნენ თუ არა ჯგუფში პასიური მოსწავ-
|
|||||||
ლეები და რა იყო მათი პასიურობის
|
|||||||
მიზეზი
|
|||||||
სწორად ჰქონდათ თუ არა არჩეული
გეზი
|
|||||||
და იყვნენ თუ არა შემოქმედებითად
|
|||||||
ჩართულები მუშაობის პროცესში
|
|||||||
დანართი 3.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий