წრის სამუშაო პროგრამა
დუშეთის რაიონის სოფელ მჭადუჯვრის საჯარო სკოლის ხალხური
სიმღერების
შემსწავლელი წრე - ,,ჰანგები“.
სამიზნე სკოლა : დუშეთის რაიონის სოფელ მჭადიჯვრის საჯარო სკოლა.
პროგრამის
განმახორციელებელი პედაგოგი და საოკნტაქტო ინფორმაცია:სოფელ
მჭადიჯვარის საჯარო სკოლის მუსიკის პედაგოგი :შორენა მიღდისელი.
პირადი
ნომერი:
პროგრამის სახელწოდება: ქართული ხალხური სიმღერების შემსწავლელი
წრე -,,ჰანგები“.
მიმართულება: მუსიკა
სამიზნე ჯგუფი : VI, VII, VIII, IX,კლასის მოსწავლეები
წრის ხანგრძლივობა, განხორციელების ვადები : 26.09.2109–
28.12.2019
პროექტში ჩართული
მოსწავლეების პროფილი (ასაკი, რაოდენობა)10-16 წლამდე ასაკის მოსწავლეები.15
მოსწავლე.
წრის მნიშვნელობა და აქტუალურობა: ჩვენ სკოლაში ქართველი
მოსწავეელბის გარდა, სწავლობენ ეთნიკურად უმცირესი ერონების მოსწავლეები. სკოლის მისიაა ეროვნული უმცირესობების ინტეგრაცია
ქართულ სივრცეში.ამიტომ უნდა იცნობდნენ ქართულ
ფოლკლორს ,ქართულ ტრადიციებს. საწრეო
შეხვედრების ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობები ხელს შეუწყობს სკოლის მისიის განხორციელებას .მოსწავლეები შეისწავლიან
ქართულ ხალხურ სიმღერებს, გაეცნობიანან ქართულ ხალხურ ინსტრუმენტებს.
წრის მუშაობის მიზანი:საწრეო შეხვედრების მიზანია მოსწავლეების დაინტერესება ქართული ხალხური
მუსიკით , რადგანაც მოსწავლეების უმეტესობა პოპმუსიკის მოსმენით ინტერესდება და ნაკლებ
ყურადღებას იჩენს ქართული ხალხური სიმღერის მიმართ. ჩემი მიზანია მოსწავლეებს შევაყვარო და შევასწავლო ქართული ხალხური
სიმღერები,შევასწავლო ინსტრუმენტზე დაკვრა
და რაც შეიძლება მეტ ღონისძიებაში ჩავრთო ისინი.
შედეგი: მოსწავლეებს განუვითარდებათ მუსიკის მოსმენის კულტურა, გაეცნობიან ინსტრუმენტებს,შეისწავლიან ამა თუ იმ კუთხის სიმღერებს
, შეძლებენ შეასრულონ როგორც სოლო ისე მრავალხმიანი სიმღერები. ისინი ნასწავლი სიმღერებით წარადგებიან სხვადსხვა სახის სასკოლო ღონისძიებაზე, რაც ხელს შეუწყობს მათ ინტეგრაციას ქართულ სივრცეში.
გამოყენებული რესურსები: ფორტეპიანო, დოლი,ფანდური,აუდიო მასალა,ინტერნეტი.
გამოყენებული რესურსების შესაბამისობა მიზანთან : ეს რესურსები ეხმარება მასწავლებელს,
მოსწავლეებმა შეძლონ ხმის დამუშავება,რიტმის შენარჩუნება, აკომპანიმენტის თანხლებით
სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად.
თემის /საკითხების ჩამონათვალი( შესასწავლი სიმრერების
რეპერტუარი)
თემა : ქართული ხალხური სიმღერები :
საკითხები: ,,ბახტრიონიდან გიცქერი’’
„შინა ვორგილ’’
,,იორზე ნამღერი’’
,,არაგვის ჭალები“
,,კავკასიური ბალადა
საკითხების ჩამონათვალი
|
გამოყენებული რესურსები
|
გამოყენებული რესურსების შესაბამისობა მიზანთან
|
აქტივობების ხანგრძლივობა
|
დრო
|
რეგიტრაცია.
მუსიკალური სმენის
და
ხმების შემოწმება
|
კომპიუტერი.
ფორტეპიანო
|
მოსწავლეების
დარეგისტრირება ქართული ხალხური სიმღერების შემსწავლელ წრეზე.
მუსიკალური სმენის შემოწმება ფორტეპიანოზე.
|
60წთ
|
26.09.2019
|
მოსწავლეების გადანაწილება გუნდში, ხმების
მიხედვით
|
მოსწავლეები
|
მოსწავლეებმა
შეძლონ სიმღერა გუნდში
|
60წთ
|
15.10.2019
|
ქართული ხალხური
სიმღერის ,,ბახტრიონიდან გიცქერი ‘’
ინტერნეტში მელოდიის
მოსმენა
ტექსტის გაცნობა
,თექსტის ნაწილ- ნაწილ შესწავლა სიმღერით.
|
დაბეჭდილი
სიმღერის ტექსტები
|
ინტერნეტში მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების
საშულებით მოსწავლეებმა შეძლონ მელოდიის
აღქმა
ტექსტის შესწავლა
|
60წთ
|
21.10.2109
|
სიმღერაზე მუშაობა
|
მოსწავლეები
|
სიმღერის
დამუშავება
|
60წთ
|
25.10.2019
|
სიმღერაზე მუშაობა ინსტრუმენტების თანხლებით
|
მოსწავლეები,
ფანდური,
დოლი.
|
მოსწავლეებმა
შეძლონ სიმღერა ინსტრუმენტების თანხლებით, გამოუმუშავდეთ რიტმის გრძნობა.
|
60წთ
|
28.10.2019
|
ქართული ხალხური
სიმღერის ‘’შინა ვორგილ’’_ს
ტექსტის გაცნობა
და შესწავლა
|
კომპიუტერი, ინტერნეტი
დაბეჭდილი
სიმღერის ტექსტები
|
ინტერნეტში მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების საშულებით მოსწავლეებმა შეძლონ მელოდიის აღქმა.
ტექსტის შესწავლა.
|
60წთ
|
31.10.2109
|
სიმღერის დამუშავება
|
მოსწავლეები
|
სიმღერის
შესწავლა,
|
60წთ
|
4.11.2019
|
სიმღერის დამუშავება ინსტრუმენტების თანხლებით
|
მოსწავლეები
დოლი,
მუსიკალური ცენტრი.
|
მოსწავლეებმა
შეძლონ სიმღერა ინსტრუმენტების, დოლის და ფანდურის თანხლებით
|
60წთ
|
7.11.2019
|
ქართული ხალხური
სიმღერის ‘’იორზე ნამღერის ’’_
ტექსტის გაცნობა,
სოლისტის გამოკვეთა სიმღერის შესწავლა
|
კომპიუტერი
სიმღერის
ტექსტები
|
ინტერნეტში მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების საშულებით მოსწავლეებმა შეძლონ მელოდიის აღქმა.
ტექსტის შესწავლა სიმღერით, ასევე შეძლონ სოლო
და გუნდური მუშაობა .
|
60წთ
|
11.11.2019
|
რეპეტიცია
|
მოსწავლეები
|
სიმღერის
შესწავლა
|
60წთ
|
14.11.2019
|
რეპეტიცია
|
მოსწავლეები,
ფანდური,
დოლი.
|
სიმღერის შესწავლა ინსტრუმენტის თანხლებით ,
რიტმის შეგრძნების განვითრება
|
60წთ
|
18.11.2019
|
ქართული ხალხური
სიმღერის ‘’არაგვის ჭალები ’’_ს
ტექსტის გაცნობა,
სოლისტის გამოკვეთა და სიმღერის შესწავლა ნაწილ-ნაწილ
|
კომპიუტერი
ინტერნეტი
სიმღერის
ტექსტები
|
მოსწავლეებმა
შეძლონ მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების საშუალებით გაიაზრონ შესასწავლი სიმღერის
მელოდია,
აითვისონ
სიმღერის ტექსტი
|
60წთ
|
21.11.2019
|
სიმღერის დამუშავება
|
მოსწავლეები
|
სიმღერის
შესწავლა
|
60წთ
|
25.11.2019
|
სიმღერაზე მუშაობა ინსტრუმენტის თანხლებით
|
მოსწავლეები,
კომოიუტერი,ვინტერნეტი დოლი.
|
მოსწავლეებმა
დოლის, ფანდურის საშუალებით შეძლონ სიმღერის რიტმის შენარჩუნება და აკომპანიმენტის
თნხლებით სიმღერა
|
60წთ
|
28.11.2019
|
ინტერნეტში მოსმენა
ქართული ხალხური სიმღერისა ‘’კავკასიური
ბალადა ’’
ტექსტის გაცნობა,
სოლისტის გამოკვეთა და სიმღერაზე მუშაობის დაწყება
|
კომპიუტერი
.ინტერნეტი
სიმღერის
ტექსტი
|
მოსწავლეებმა
შეძლონ მოსმენილი მუსიკლაური ნაწარმოების მელოდიის და ტექსტის გაცნობა რათა უფრო ადვილი იყოს ახალ სიმღერაზე
მუშაობა.
|
60წთ
|
5.12.2019
|
სოლისტის გამოკვეთა
სიმღერის დამუშავება
|
მოსწავლეები
|
მოსწავლემ
შეძლოს სოლო სიმღერა გუნდთან ერთად
|
60წთ
|
12.12.2019
|
სიმღერის დამუშავება
|
მოსწავლეები
|
სიმღეის
შესწავლა
|
60წთ
|
18.12.2019
|
პრეზენტაცია
|
ინტერნეტი,კმპიუტერი,სკოლის
დარბაზი, მოსწავლეები, დოლი, მუსიკალური
ცენტრი.
|
მოსწავლეებმა
წარადგინონ წრის ფარგლებში შესწავლილი ყველა სიმღერა მშობლებთან და სკოლის საზოგადოებაში.
|
60წთ
|
27.12.2019
|
" არხოტის ცასავით"
სოლისტი - თიკა სალიაშვილი
"იორო"
"კავკასიური ბალადა"
" ბახტრიონიდან გიცქერდი"
Комментариев нет:
Отправить комментарий